18 Ocak 2013 Cuma

Şeker Hamurlu Kurabiye ve Doğum Günü

1 Ocak tarihinin benim için ayrı bir anlamı var. Canım oğlum aramıza katıldı ve hayatım artık bambaşka bir anlam kazandı. O gözlerimin önünde hergün biraz daha büyürken, bana da anne olmayı öğretti. Bana böyle iki harika evlat verdiği için herzaman Allah'a şükrediyorum. Allah isteyen herkese bu tarif edilemez muhteşem duyguyu -anne olmayı- nasip etsin İnşaallah... 
Ne zamandır denemek istediğim şeker hamurlu kurabiyeleri oğlumun doğum gününü fırsat bilerek yapmak istedim. Ayrıca menüde;


Zeytinli ekmek;





Şeker hamurlu kurabiye;





Doğum günü pastamız şelale kek;











Şehriye salatamız ile yoğurtlu kırmızı lahana salatamız da vardı birde. Salataların ve sofranın tamamının resmini çekmeyi unutmuşum malesef.
Tariflerin birçoğunu önümüzdeki günlerde yayınlamak istiyorum. Gelelim şeker hamurlu kurabiyemize. Aslında şeker hamuru ve kurabiyenin detaylı tarifini buradan aldım. Fakat vakitsizlik sebebiyle şeker hamurunu hazır aldım. Kurabiyeleri kendim pişirdim. Ve pişirdiğim kurabiyelerin üzerini süsledik çocuklarla birlikte. Yeşiller oğlumun, pembeler kızımın, sarılarda benim. Yaparken çocuklarla böyle paylaştık kurabiyeleri....




16 yorum:

  1. hepsi harika , şeker hamurlu kurabiyelere bayıldım.Bende ilk denememi oğlumun doğumgününde yapmıştım ama beyaz renk olarak.Sizinkiler süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Aslında benim de kafamda farklı renkler vardı ama biraz aceleye geldi benim için.Sizin yaptıklarınızı da görmüştüm, çok güzellerdi onlarda...

      Sil
  2. Allah evlatlarınıza ve size uzun ömürler versin.Hepsi çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap Hanım.Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.Sevgilerimle...

      Sil
  3. her şey çok güzel görünüyor eline sağlık,oğluna nice mutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  4. oooo hepsı harıka gorunuyorr...çok iştah acıcı ama encokda mısır gevreklı kurabıyenın tarıfına sevındım:)))bugün hep aklımdan geceıyordu ve karsıma cıktı...süpersın canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Kurabiyeyi şiddetle tavsiye ederim.Farklı ve lezzetli bir tarif.İnsanın kalbi temiz olunca, böyle aklından geçirdiği karşısına çıkıyor işte.

      Sil
  5. ellerinize sağlık. eşsiz birer emek hepsi

    YanıtlaSil
  6. Offf... Çok iştah açıcı görünüyorlar. Hemen ağzıma şekerli bişiler atmallıyım. Krize girecem yoksa :) Ellerine sağlık Güneşciğim. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Keşke elimde olsada resimlere bakan herkese ikram edebilsem pastalarımı...

      Sil
  7. Mutlu yaşlar olsun,ne güzel şeyler hazırlamışsınız.Evlatlarımız başımızın tacı, bende de 2 oğlan var. Benimkiler çok büyüdüler, geçen sene küçüğe sürpriz bir 8 yaş partisi yapmıştım, galiba hep onlar için yaşıyoruz,ne mutlu.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Evet, iyiki varlar.Sevgilerimle...

      Sil
  8. Allah uzun ve hayırlı ömür versin prense nice mutlu yaşlara inşallah menüsü de pastası da çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil