23 Mart 2015 Pazartesi

Çarpı İşi Mutfak Panosu

Çarpı işi şimdiye kadar yapmaktan en çok hoşlandığım işlerden bir tanesi. Hem işlemesi zevkli, hem de ortaya çıkan işin karşısına geçip izlemesi...Yapılan çalışmayı sevdiklerine hediye ederek, onlarla paylaşmak ise bambaşka bir mutluluk...
İşte tam da bu nedenle, kızkardeşimin ve ablamın mutfağı için iki pano hazırladım.

Aynı şablon üzerinde, her ikisinin de mutfaklara uygun farklı renkler kullandım.


Bu çarpı işi panoları yapmayı o kadar sevdim ki, korkarım yakında tüm evi onlarla donatacağım...



17 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar eline sağlık... bende ylardır malzemelerimi aldım öylece duruyolar bir de ben yapmaya başlasaydım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İlk önce başlaması zor, başlayınca da elinden bırakması zor oluyor...

      Sil
  2. Nasıl yaptınız bilgi verirseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Kasnağa geçirdiğim etamin kumaşına, seçtiğim şablona uygun bir şekilde çarpı işi yapıyorum.

      Sil