8 Ocak 2013 Salı

Balıklı Taç ve Anahtarlık

Bu aralar biraz hastalık, biraz ders çalışma, biraz  sınav ve birazda misafirlerimle geçti günlerim. Buralara çok fazla yazamasam da, iki arada bir derede yaptığım elişlerim ve denediğim yeni tarifler oldu. En kısa zamanda hepsini paylaşmayı ümit ediyorum.
Geçenlerde oğlumun arkadaşlarından birinin doğum günü vardı. Aldığımız hediyenin yanına bir de el emeği birşey olsun istedim. Ve sade olarak aldığım bu tacı balık figürleriyle süsledim. Alta pembe ve mavi keçe, üstede balık figürü yapıştırdım.



Ben bu kızgın kuşları çok seviyorum. Bana çok sevimli geliyorlar nedense. İkinci kez yaptığım 'angry birds' anahtarlığım da hediye edilmek üzere yerini aldı. İlk yaptığımı kendime hediye etmiştim


Sevdiklerine el emeği hediyeler vermek gibisi yok...

10 yorum:

  1. Anahtarlık çok güzel. Emeğinize sağlık anahatarlığa bayıldım ne kadar kızgın olsa da çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.Evet çok tatlılar değilmi ama...

      Sil
  2. Ellerine sağlık,her ikisi de çok güzel olmuş.Özellikle kuşun ifadesi,orjinaliyle aynısı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet bencede bu ilk yaptığımdan daha kızgın oldu.

      Sil
  3. :) Balıklı taca bayıldım renkler o kadar güzelki :) Kuşlara da hayranım aynısını yapmışsın haha :) onlar beni hep gülümsetiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beni de... Kızmak bir kuşa bu kadar mı yakışır...

      Sil
  4. Çok tatlı bunlar. Agry bird bu kadar mı sevimli olur. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim Gülsüm Hanım...

      Sil
  5. ay çok hoşlar çok güzel balığa bayıldım :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil