19 Eylül 2012 Çarşamba

Yoğurtlu Kabak Salatası

Yaz aylarında genellikle hafif yemekleri tercih ediyorum. Son aylarda çok sık yaptığım bir salataydı, yoğurtlu kabak salatası. Hem pratik, hem sağlıklı, hem de lezzetli. Daha ne olsun benim gibi bir salatasever için gayet ideal bir öğün. 




Malzemeler :
  • 3 adet kabak
  • 1 adet soğan
  • yoğurt
  • sarımsak
  • tuz, karabiber
  • sıvıyağ (zeytinyağı kullandım)
Hazırlanması :
  1. Doğranmış soğanları yağda biraz kavurduktan sonra, küçük küpler halinde kesilmiş kabağı ilave ediyoruz.
  2. Kabakları da kavurup, tuz ve karabiberini ekleyip, ocağın altını kapatıyoruz.
  3. Sarımsaklı yoğurt ilave edip servis tabağına alıyoruz.
  4. Arzuya göre mayonez, dereotu da eklenebilir.
Not : Diğer tariflerim burada.

Afiyet Olsun...


9 yorum:

  1. hafif ,nefis bir salata,sık sık yaparım ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. Tam yaz salatası..Hemde lezzetli..Ellerine seğlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Evet, tam benlik bir salata.Sevgiler...

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Hayırlı akşamlar.
      Sevgiler...

      Sil
  4. Çok severim ellerinize sağlık..uzun zamandır yapmıyordum hatırlattınız iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Hatırlattığıma sevindim...
      Sevgiler...

      Sil
  5. eline sağlık çok güzel görünüyor..

    YanıtlaSil