11 Eylül 2012 Salı

Düğmelerle Gelen Değişim

Bazen küçük dokunuşlar, kıyafetlere bambaşka bir hava katıyor. Mesela düğmelerini değiştirmek gibi...
Bende gömleklerimin, giysilerimin düğmelerini değiştirmeği çok seviyorum. Bazen yenilik olsun diye, bazen de alır almaz beğenmeyip düğmelerle uğraşıyorum.
Bu krem rengi, saten gömleğin üzerimdeki duruşu çok hoşuma gittiği için aldım. Eve gelince, düğmeler bana biraz sade göründüler. Bende sade gömlek düğmelerini, metal taşlı düğmelerle değiştirdim. İşte gömleğimin öncesi ve sonrası;

öncesi




sonrası



Bana göre bu düğmeler gömleğe daha çok yakıştı. Sizce nasıl olmuş?..

17 yorum:

  1. havası birden değişmiş ellerinize sağlık
    güzel fikir ama ben düğme dikmekten nefret ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.Neyseki ben seviyorum düğme dikmeyi...

      Sil
  2. iyi fikir. gayet güzel olmuş. ellerinize sağlık.
    güzel günlerde kullanın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş iyi fikir paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Teşekkürler.
      Sevgilerimle...

      Sil
  4. küçük bir değişimle ne kadar farklı olmuş çok şeker olmuş eline saplık :)
    bu arada bende bloguma bekleim canım :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle küçük ayrıntıları çok severim.
      Tabiki bende gelirim.

      Sil
  5. Bir anda değişmiş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim....

      Sil
  6. Gerçekten de küçük bir değişim gömleği nasıl değiştirmiş. Ellerine sağlık
    Gömleklerinin yakalarına taş boncuk, önlere dantelde çok güzel oluyor fikir olarak aklınızda kalsın.
    Hatta ben çizgili bir gömleğe bile hepsini yaptım taşlı düğmeler bile çok hoş oldu spor gömlek fantazi bir gömleğe dönüştü. Bakmak istersen;
    http://gulkokulari.blogspot.com/2012/06/gomlekteki-buyuk-degisim.html

    YanıtlaSil
  7. evet ebncede çok şık olmuş.. yani şu mango,beymen vs markaların vitrinlerindeki gömleklere benzemiş.. bi düğme ancak bu kadar değişim sağlar...
    Ellerine sağlık güle güle kullann..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.
      Sevgiler...

      Sil
  8. Düğme dikmek ve tencere kapağı yıkamak en sevmediğim işlerdendir.Sevseydim kesinlikle birkaç gömleğime bu uygulamayı yapardım,belki de sabredip denerim belli olmaz.Güzel bir fikir,çok şık olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bence de bir denemeli.Beğenmenize sevindim...

      Sil