21 Eylül 2012 Cuma

Yağmurluğa Renk Kattım

Bu günlerde, sonbahar ve yağmurlu günler bize merhaba diyor. Bizde tedbirimizi alıyor ve yağmurlukları meydana çıkarıyoruz. 
Bu yağmurluk, yeğenimin olup geçen sene benim elimde küçük eklemelerle biraz renklenmişti. O zamanlar keçe ile yeni tanışmıştım ve sürekli ne yapsam, nerede kullansam diye düşünüyordum. Ve gözüme takılan bu yağmurluğu biraz renklendirmeye karar verdim.

Burası yağmurluğun ön kısmı. Ceplerinin üzerine keçeden çiçekler ekledim. Kolundaki lastik kısmını da keçeyle kaplayıp üzerine çiçekli düğmeler diktim.



Burası da arkası. Sırt kısmına çiçek ve yaprak ekledim. Ve yine kapşonunun önündeki lastiğide keçe ile kaplayıp, düğmeler diktim.


Sonuç olarak; yağmurluk renklendi ve yenilendi. Yaptığım işin görenler tarafından beğenilmesi ise cesaretimi artırdı ve yapacaklarım için beni şevklendirdi. Kısacası çok faydalı bir çalışma oldu kanaatindeyim.



14 yorum:

  1. ÇOKDA GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK
    BU ARADA YANITINIZ UFAK BİR FAZLALIK OLMAKLA BERABER DOĞRU:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Bende cevabı bekliyorum o zaman, çünkü ufak fazlalığı çözemedim.

      Sil
  2. çok güzel gözüküyor ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Blogumu beğenmenize sevindim.Sevgiler...

      Sil
  4. Çok güzel olmuş,ufak dokunuşlarla farklı bir hava yaratmışsınız ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık
    Emek verilince herşey nasıl değişiyor.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ve sevimli olmuş emeğinize zevkinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Teşekkürler.Sevgiler...

      Sil
  7. ÇOK güzel olmuş, yağmurluğa bahar gelmiş, tabii yağmur gördükçe bu çiçekler büyür, çiçek bahçesi olur yahuu!! ellerine sağlık çok güzel bir fikir ve uygulama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni gülümseten güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil