26 Nisan 2012 Perşembe

Mim

Sevgili redrumblefish beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ediyor ve mimin konusuna geçiyorum. Diziler hakkında 8 şey yazacakmışım.
  1. Uzun zamandır herhangi bir diziyi takip etmiyorum.
  2. Vaktimi saatlerce televizyon karşısında, hayal ürünü senaryolarla geçirmek istemiyorum.
  3. Televizyon seyretmek yerine kitap okumayı veya ailemle vakit geçirmeyi tercih ediyorum.
  4. Dizilerin aile içi iletişime engel olduğunu düşünüyorum.
  5. Tamamen hayal ürünü kişilerin problemleriyle ilgilenmektense, çevremdeki sevdiğim insanlarla ilgilenmeyi tercih ediyorum.
  6. Çocuklarla birlikte izlenebilecek kalitede bir dizi olduğunu düşünmüyorum.
  7. Dizilerin; insanlara sürekli olumsuz, şiddet içerikli, özendirici, ajitasyon içerikli mesajlar verdiğini düşünüyorum.
  8. Dizi izlemeyi bıraktıktan sonra; hobilerime, aileme, çocuklarıma ve evime daha çok vakit ayırabiliyorum.Herkese tavsiye ederim...

1 yorum:

  1. canım teşekkürler yanıtladığın için. Aynı şeyleri düşünüyoruz :)

    YanıtlaSil