16 Haziran 2014 Pazartesi

Keçe ve Taç

Birbirine çok yakıştırdığım bir ikili keçe ve taç. Bir araya geldiklerinde rengarenk güzellikler katıyorlar hayatımıza. Bu yüzden sanırım hobi alışverişlerimde aklıma ilk gelenler onlar oluyor. Tabi taç takmayı çok seven kızımın da oldukça büyük bir katkısı var benim bu durumuma...
Bir dolap düzenleme esnasında, geçen sene aldığım keçe figürler elime geçince, bir kenarda süslenmeyi bekleyen taçlar aklıma geldi. Ve ortaya çıkan sonuç, o gün pek de neşesi olmayan kızımı oldukça sevindirdi.

Yeşil kelebek figürü hazır, yalnız ben altına pembe renk keçe yapıştırdım. Üzerine de kırılan bir tokadan kalan pembe kelebeği yapıştırdım ve sıcak silikon ile sade bir taca monteledim.
Yine hazır aldığım yeşil çiçek figürüne kızımın kopan kolyesinin boncuklarını yapıştırdım ve çiçeği taca silikonla monte ettim.

Sanırım taç yapmayı sevmemin bir başka nedeni daha var. Kızım için, ona özel yaptığım bir şeyi onun üzerinde görmek beni çok mutlu ediyor. 
Hayırlı, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir hafta geçirmeniz dileklerimle...


2 yorum: