8 Kasım 2013 Cuma

Keçe Magnet

Ben de her anne gibi, çocukların okul ihtiyaçlarından dolayı sık sık kırtasiye malzemesi satan dükkanlara giriyorum. Ama her girdiğimde kendim için de ufak tefek bir şeyler almadan çıkamıyorum nedense. Geçenlerde içerisinde ahşap küçük kuşlar bulunan bir paket, dikkatimi çekti ve aldım. Eve geldiğimde kendimi bir anda keçe. mıknatıs, ahşap küçük kuş ve silikon tabancası ile uğraşırken buldum desem yeridir. Ama çok da iyi oldu. Çünkü ortaya birbirinden sevimli keçe magnet çıktı.

Kuş figürünü farklı iki renk keçe ile bir araya getirdim ve hediye etmeyi düşündüğüm çocukların isimlerinin baş harflerini yapıştırdım. Arkalarına da mıknatıs yapıştırdım.


İsimlerinin baş harfi yazılı, kızım ve oğlum için olan magnetleri, diğerlerinden biraz daha küçük yaptım.

Ve toplu bakış;

Herkese huzurlu, mutlu ve hayırlı günler diliyorum...







10 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar,çok beğendim..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  2. Çok sempatik ve sevimli... Elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Çok sevimliler ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim. Sevgilerimle...

      Sil
  4. Elinize sağlık hepsi de çok şirin olmuş selam ve sevgiyle

    YanıtlaSil
  5. Miknatisi nerden temin ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi malzemeleri satan yerlerden veya kağıt ve poşet satan yerlerden, belki bazı kırtasiyecilerde bile bulunabilir...

      Sil