2 Ağustos 2012 Perşembe

Kutular

Geçenlerde farkettim ki, ileride kullanırım diye bir kenara ayırdığım kutular baya bir birikmiş. Onları fonksiyonal hale getirmenin zamanı gelmiş. Malum iki çocuğun da derlenip toparlanması gereken bir sürü oyuncak ve eşyası var. Hemen işe koyuldum. Ve kutuları yapışkan folyo ile kapladım.

Bu kızımın ayakkabı kutusuydu. Şimdi ise, kızımın küçük oyuncaklarının kutusu oldu.


Bunlar da dondurma kutuları. Oğlumun küçük oyuncaklarını içine koyduk.


Bu kutuyu da lego parçalarını koymak için almıştım. Oldukça fazla legomuz ve büyük bir kutuya ihtiyacımız vardı. Neyse ki kutunun içine sığdılar. Bu kutuyu da gemi figürlü yapışkan folyo ile kapladım.

Sonuçta hem kutuları değerlendirmiş, hem de evi düzenlemiş oldum. Daha ne olsun...



18 yorum:

  1. Gayet başarılı buldum, malum mevsim yaz ve bizde de epey dondurma kutusu var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, değerlendirmek lazım.Teşekkür ederim...

      Sil
  2. ben de çok beğendim... hem kutular değerlendirilmiş, hem de çokm şık olmuşlar...

    YanıtlaSil
  3. Benim de kutu kaplama merakım var ( ama kumaşla), bakmaya geldim. Çeki düzen verilince her şey daha hoş görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşla kaplanan kutuları ben de çok seviyorum.Teşekkürler...

      Sil
  4. ne iyi etmişsin hem kutular değerlenmiş hemde gayet şık olmuşlar,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi fikir!Bu kutuları hazır almaya kalksan oldukça pahalı oluyor.1 tane yetmiyor en az 3-4 tane almak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de öyle.En iyisi elimizdekileri değerlendirmek.Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Çok güzel bir geri dönüşüm olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap Hanım.Sevgiler...

      Sil
  7. Yaa, bu dondurma kutularını biraz açılı yapıyorlar, ben kalıp gibi kaplayamıyorum, çok zorlanıyorum. Sen çok güzel kaplamışsın hepsini, yeniden değerlendirme gibisi var mı? Bunun tadı da, anlamı da başka.. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim...

      Sil
  8. çok güzel olmuş..ellerime sağlık
    benimkileri de görmüşmüydün ?? :)
    http://www.enduruyanim.com/2012/07/09/dondurma-kutusundan-cok-amacli-kutuya-geri-donusum/

    http://www.enduruyanim.com/2012/07/09/ayakkabi-kutusundan-hediye-kutusuna-geri-donusum/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet.Senin yaptıklarında çok güzel ve kullanışlı olmuş.Teşekkürler...

      Sil
  9. Ellerinize sağlık. Ben de bir sürü şey kapladım bu kağıtlarla çok da kullanışlı oluyorlar... Sevgiler

    YanıtlaSil