12 Temmuz 2012 Perşembe

Ayakkabı-Terlik Çantası

Geçen sene kendim için yapmıştım bu çantayı. Ayakkabı-terlik taşımak için kullanıyorum. Kumaş olarak, kırmızıyı çok sevdiğim için, kırmızı kadife kumaş, çanta sapı olarak da zincir kullandım. Üzerine de metal aksesuarlar ve püsküller  diktim. İşte çantam;



Çevremdekilerden güzel tepkiler alınca, farklı tasarım ve renklerle önce aile fertlerine, sonra da hayır işleri için kermese yaptım.

Bunu ablam için yaptım. Yapımında; yine metal aksesuarlar, inciler, püsküller ve sarı simli kordon kullandım. 



Ve bu da kardeşimin ki ;








12 yorum:

  1. iyi günlerde kullan çok şık olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok şık olmuş..Güle güle kullanın..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık gözüküyorlar

    YanıtlaSil
  4. marifetli bir blog daha:)

    ----
    blogger annelerden geliyorum.,bize de bekleriz
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullanın hepsi çok şık olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık .sizi takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil