4 Temmuz 2012 Çarşamba

Kutu Kaplama 2

Bu, benim ilk kutu kaplama deneyimimdi. Kendileri, ben kaplamaya karar vermeden önce bir ayakkabı kutusuydu. Herhangi bir şeyi yapmaya karar verdiğim an, hemen işe koyulmalıyım. Yoksa, aradan biraz zaman geçince, elim zor gidiyor tasarladığım şeyleri yapmaya. İşte bu kutuyu da; karar verdiğim an, elimdeki malzemeleri kullanarak yapmıştım.



Kutuyu, slikon tabancasını kullanarak önce elyafla, sonra kumaşla kapladım. Yan taraflarına dantel geçirdim. Üstüne dantel ve kurdela ile çiçek yaptım. Biraz inci ve gri simli kordon ile tamamladım.

Burada da kapladığım diğer kutumu görebilirsiniz.



39 yorum:

  1. Muhteşem olmuş çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap Hanım.Sevgiler...

      Sil
  2. inciler de ne kadar zarif durmuş:) eline sağlık çok güzel olmuş.
    diğer kutuyu da çok beğendim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncilerin zerafetini çok severim bende.Beğenmenize çok sevindim.Sevgiler...

      Sil
  3. çoook güzel olmuş, ne kadar zarif duruyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim ellinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ilk ama şahane olmuş bence
    tebrikler

    YanıtlaSil
  6. Bu kutu kaplama işlerini seviyorum, ellerinize sağlık pek bir cici olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmus ..Bende yapmalıyım en kısa zamanda ellerinize saglık banada beklerim http://mervelil.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş! Elinize sağlık...

    YanıtlaSil