12 Temmuz 2012 Perşembe

Ayakkabı-Terlik Çantası

Geçen sene kendim için yapmıştım bu çantayı. Ayakkabı-terlik taşımak için kullanıyorum. Kumaş olarak, kırmızıyı çok sevdiğim için, kırmızı kadife kumaş, çanta sapı olarak da zincir kullandım. Üzerine de metal aksesuarlar ve püsküller  diktim. İşte çantam;



Çevremdekilerden güzel tepkiler alınca, farklı tasarım ve renklerle önce aile fertlerine, sonra da hayır işleri için kermese yaptım.

Bunu ablam için yaptım. Yapımında; yine metal aksesuarlar, inciler, püsküller ve sarı simli kordon kullandım. 



Ve bu da kardeşimin ki ;








12 yorum:

  1. iyi günlerde kullan çok şık olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok şık olmuş..Güle güle kullanın..Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Teşekkürler...

      Sil
  3. Çok şık gözüküyorlar

    YanıtlaSil
  4. marifetli bir blog daha:)

    ----
    blogger annelerden geliyorum.,bize de bekleriz
    mugeninlistesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...Seve seve gelirim...

      Sil
  5. İyi günlerde kullanın hepsi çok şık olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap Hanım.Sevgiler...

      Sil
  6. ellerinize sağlık .sizi takibe aldım bende beklerim

    YanıtlaSil