5 Temmuz 2015 Pazar

Çiçekli Mutfak Takımı

Uzun bir ara oldu, ama dönüşüm de güzel oldu. 
Kendime diktiğim mutfak takımından sonra, bir de arkadaşım için bir takım diktim.
Mutfak takımı için yine duck keten kumaşı seçtim.
Önlüğün alt parçasını çiçekli kumaştan. üst parçasını düz kumaştan diktim. Ayrıca üst bölüme kumaşın desenlerinden kestiğim gül ve kelebek motiflerini aplike yaptım. 

Poşetlik, çift taraflı runner ve tutacak da yine diktiğim parçalar arasında.


Ve çiçekli mutfak takımımızın olmazsa olmazı masa örtüsü...

Yeni dikişlerde görüşmek üzere,..Herkese hayırlı Ramazanlar...









5 yorum:

  1. eline sağlık harika olmus harika :)))

    YanıtlaSil
  2. dikiş dkmeyi hiç beceremem bu yeteneği olanlarada hep hayran kalmışımdır

    bloğunuzu takibe aldım eğer ilginizi çekerse benim bloğumada beklerim :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. dikiş dkmeyi hiç beceremem bu yeteneği olanlarada hep hayran kalmışımdır

    bloğunuzu takibe aldım eğer ilginizi çekerse benim bloğumada beklerim :)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil