30 Mart 2014 Pazar

Pembe Elbise



Bu kış kendi adıma, dikiş dikmek açısından çok da verimli geçmedi. Neyse ki kızımın ısrarla kendisine pembe elbise dikmemi istemesi sonucunda, dikiş makinemin başına oturabildim. Elbiseyi, pembe renkte fitilli kadife kumaştan diktim.

Arkadan düğmeli bir elbise modeli idi. Bu modeli, bir burda dergisinden çıkarmıştım. Aslında çocuklar için verilen en küçük kalıbı çıkartmama rağmen, 5,5 yaşındaki kızıma elbise kalıbı biraz büyük geldi. O yüzden kalıpta biraz değişiklik yaptım.


Kol manşetlerine, etek ucuna ve elbisenin yakasına açık pembe renk iple süs dikişleri yaptım. Elbisenin bel kısmına da kumaştan yoyo çiçekler yaptım ve ortalarına inciler diktim. 
Ortaya çıkan sonuçtan; hem kızım, hem de dikiş dikmeyi özleyen ben oldukça memnun kaldık. 



4 yorum:

  1. Çok şık bir elbise olmuş,prenses güle güle kullansın,ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuş canım güle güle giyinsin cici kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Beğenmenize sevindim...

      Sil