23 Şubat 2014 Pazar

Futbol Sahası Pasta

Geçtiğimiz ay içerisinde oğlumun 7. doğum günü vardı. Doğum günü, benim oldukça yoğun olduğum bir döneme denk gelse de, biricik oğlumu kıramadım ve neyse ki  iki arada bir derede istediği pastayı yapabildim. 
Pastamız,bana göre her ne kadar aceleye gelmiş olsa da oğlumu mutlu etmeye yetti. 
Bu aralar futbola ilgi duymaya başlayan oğlumun, futbol sahası şeklindeki pastası;


Kurabiyeler için ise, kırmızı arabalar istedi;


İnşaallah tüm hayatı boyunca istekleri hayırlısıyla olur. Benim tek istediğim ise, evlatlarımın mutlu, huzurlu, sağlıklı olmaları ve hayırlı bir ömür geçirmeleri...






2 yorum:

  1. Hepimizin çocukları dahil olmak üzere ,çocuklarınız için olan temennilerinize bende gönülden amin diyorum,pastayı da kurabiyeyi de çok beğendim.Elinize sağlık... Allah nasip ederse, bizim ufaklığın doğum günü için düşünmeye başladım bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Beğendiğinize çok sevindim. Sevgiler...

      Sil